tisdag 2 december 2008

Smile. Tomorrow's going to be worse

Jag har verkligen tagit på mig för mycket nu. Har jobbat varje dag i 3 veckor. nu är det bara 3 veckor kvar till min första lediga dag på 6 veckor. I morgon, efter att jag arbetat i 14 timmar ska jag bli onykter och samtidigt försöka vända på dygnet eftersom jag ska jobba natt på torsdag och hela helgen. Åh alltså ÅÅH, jag älskar mitt glamösa liv så sjukt mycket.
Cloen sa till mig att köpa ett kasettband istället för att ta kvällskurser i engelska. Jo eller hur. Får göra ett litet besök i antikhallarna då va. Hon är så dum Cloen, va dum hon är. dum!
Jag vill göra mig av med Clarky. Han luktar kiss. Trots att jag trimmat honom runt p.nicke och trots att jag grovduschat honom. eeekeelpeekel. Lexie fräser och slår honom på käften när han råkar hamna lite för nära henne och jag blåser honom i ansiktet vilket han hatar. Stackarn får ingen kärlek alls. Borde skicka ner honom till Sara, där nere luktar alla gott, där nere blir alla lyckliga och där nere känner alla sig älskade.
Tu
Di
Lu
H

Inga kommentarer: