onsdag 21 januari 2009

i´m back


Finally! Jag har en dator igen. köpte mig en ny istället för att lämna min äldre på lagning! Det har faktiskt inte varit helt värdelöst att vara utan dator, jag har fått en hel del gjort. ooom man säger så.
Men nu blir mitt illaluktande, alkoholiserade men fa an så perfekt liv offentligt igen!
Here we go! Andy var i sverige i helgen. Vi skulle ses!! Det gick inte som planerat, jag söp bort hela helgen. Natten till lördagen försökte jag ringa honom dock, 02:30 men hamnade hos min chefs fru 3 gånger. Jag sluddrade på engelska och frågade upprepade gånger efter Andy. Så jekla klockrent när vi planerat i över en månad att vi skulle ses i helgen. ÄLSKA MIG!
Jag får fler chanser för vem kan motstå mig!
Helgen som kommer drar jag till mitt älskade Stockholm. Förmodligen hemmakväll med frugan på fredag. Avskedsfest/födelsedagsfest hos Amanda och Danne på lördag och på söndag tänkte jag försöka supa ner köttpeter!

Dom gör blommor på mina pizzor nu för tiden. Att så lite kan göra mig så glad!!


Idag har jag fått presenter av Cloen. En dildo såklart, rökelser och en leksak till Lexie. Sedan fick jag även en kortlek med porr, men den gjorde mig så generad så jag slängde den. Så tacksam är jag!
Nu måste jag sova, ska upp 4:00 och bre mackor.
good luck

2 kommentarer:

Anonym sa...

din tönt!! komma till sthlm utan att ens NÄMNA det!! :/

Cissi sa...

JAG GJORDE JU DET NU ;)