lördag 31 januari 2009

kärlekarna i mitt liv

Åhåh. inatt när jag jobbade fick jag oväntat besök av mina två engelska vänner! Efter deras andra besök kunde jag arbeta resten av natten med ett stort jävla leende på läpparna. Jag fick även höra att jag är "beroendeframkallande" och att det är något speciellt med mitt leende. aaaaaaaawe, i´m melting ey! Tänk er själva, två högljuda 35+ britter som svär och stinker sprit! Så vackert va! Så ikväll möter vi såklart upp dem på the dubliners!! cheers

---

Fan nu sitter jag här och hinkar vin medans jag väntar på min manliga väninna. Jag som gav ett löfte idag, att jag inte skulle bli lika full som senast. Fast vem bryr sig EGENTLIGEN, med min självdistans har jag råd att va hur full jag vill, så ofta jag vill. MEN ett löfte är ett löfte så jag löser det med en pizza strax! För övrigt är jag så snygg idag så jag kan inte låta bli att hänga framför spegeln! Ska gå och ställa mig där en sväng nu faktiskt. peace out, stay black

Inga kommentarer: