fredag 30 januari 2009

oaaaah

Hittade ett gäng sunkiga bider från förra helgen. Ta mig tillbaka till Sthlm nu!!
kärlek på club gås

jag älskar lokaltrafiken, på väg till Mandy & Daniel

Frugan och jag gjorde en brakmiddag


Idag har jag suttit på kondomeriet och beklagat mig, samt bankat mig själv i huvudet x antal gånger! Jag förtjänade det. Sedan tvingade jag Jenny att följa med mig till underbara McDonalds. Körlektion har jag också hunnit med. Jag är dålig på att köra bil.
Varför har vi ögonbryn?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!



Efter mycket arbete och förberedelser är vi nu redo och klar med att öppna upp vår webbshop.
Inatt klockan 00.00 slår dörrarna upp till vår fantastiska värld.
Missa inte detta!



Webbadressen är www.daisydapper.com



Varma hälsningar
Matilda Hanning

Daisy dapper - clothes and stuff