onsdag 8 april 2009

på söndag gråter jag blod

Jag ser inte fram emot söndag!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska ha en "slänga-dag" Ska sortera och kasta. Det är svårt för mig att att göra mig av med saker, något jag förmodligen ärvt från min mor som alltid samlade på sig en massa skit. Jag tar hjälp av Sara, hon älskar att slänga saker. Egentligen borde jag försöka sälja på tradera men det är bara så förbannat jobbigt. Sist jag gjorde det tog jag även då hjälp av sara. Hon skötte allt det där och fick hälften av pengarna.
Jag försökte börja lite smått igår.. greppade en sko, den ena av ett par helt oanvända pleasers som jag köpte för 2 år sedan. Tittade på den ett bra tag.. kysste den och sedan blev det ett bestämt nej innan jag ställde tillbaka den i garderoben....
Jag ser arbete/pengar i varje grej jag äger. Ta de här skorna till exempel. Det är ju en hel arbetsdag som gått åt för att jag skulle ha råd att köpa dom. Ska jag bara kasta dom då?
Ja, som sagt, söndag kommer bli en sorgens dag. Hälften av allt ska bort. oookej okej, jag ska inte säga för mycket, men jag ska göra så gott jag kan.

Inga kommentarer: