tisdag 19 maj 2009

iq badboll

Vad har jag gjort för att förtjäna en sån iq befriad hjärna? VAAAD?!?! Ja men just nu sitter jag med blekning i hela huvudet. Insåg tidigare idag att jag hade 2 paket mood hemma. Vad hände med "aldrig mer" ?!??!! Inomords skriker jag efter Emma! Vill skylla på att jag inte har kvar hennes nummer efter senaste mobilförlusten. Men i själva verket är jag skyldig henne pengar.
Emma, mitt hjärta, om du läser detta!!!! Ta bilen till Gbg fort som fan! ASAP!!!!! jag är desperat men vågar inte ringa!!! Jag vet att jag är den sämsta vän du någonsin kommer ha! men pe ess: jag älskar dig!! ;)

---

Nu 20 minuter senare sitter jag och gråter blod!!!!!!!!!!!!!!! INGEN svarar i telefonen! INGEN!

---

Nu 2 timmar senare sitter jag och är helt handlingsförlamad. Har pratat med 3 personer ikväll och alla har gett mig olika lösningar till mitt hårdilemma. Den perfekta lösningen finns tyvärr inte. Ett tag var jag redo att dra till konsum för att köpa en brun hårfärg. men precis när jag tänkte bege mig ringde frugan och hindrade mig från att begå kvällens andra stora misstag. Nu kör jag the waiting game. Kanske KANSKE tycker att jag är världens snyggaste när jag tittar mig i spegeln i morgon. risken är liten. men kanske.

Inga kommentarer: