onsdag 27 maj 2009

tip the velvet sen sthlm

Inte nog med att jag verkligen inte gillar att vara tillbaka i Göteborg så har mitt internet slutat fungera. Så nu måste jag göra något så jobbigt som att lämna in mitt modem på lagning. Jag räknar väll med en 3 veckor innan jag får tummen ur.



I fredags var vi på tip the velvet. Full som en kastrull, men innan det njöt jag. Trots ångesten från helvetet i lördags åkte jag till Sthlm, i sällskap med Damon, hans pack och en kebab. Med en t-shirt och ett trasigt puder som packning. Aah och kebaben från kålltorp såklart, som damon tog en tugga på 2 dagar senare (killen gillar gammal mat) I lördags vart det någon öl och det smuttades lite vodka på kgb. Pärlan Linus och några av hans tjejer gjorde mig sällskap medans Damon vände plattor.



I söndags vart det någon öl och vi spanade in hayseed dixie i trevligt sällskap. Trots att jag var snortrött var det en underhållande kväll. Jag lägger självklart upp den här ljuvliga filmen från mcdonalds (tills någon protesterar)








"Så mycket mat, så lite tid"




Igår svullade vi i oss käk från 4 olika bufféer. Avslutade min vistelse med en öl medans vi väntade på att jag skulle ta tåget tillbaka till helvetet.



Inga kommentarer: