tisdag 30 juni 2009

vardagen

Idag på väg hem från jobbet tänkte jag "åh nu ska jag hem till mitt fungerande internet och skriva i min blogg" Men sen tänkte jag "dumjävel jag har ju jobbat hela dagen jag har ju inget att skriva om" SEN funderade jag över vad som hänt under dagen och FAKTISKT har jag ju en del att berätta!! Så idag har jag, förutom arbetat 14 timmar upplevt följande:



  • blivit raggad på av en flata.

  • fått ett visitkort av en sliskig "fotograf" som jag sedan slängde

  • ätit svenska jordgubbar med vaniljglass

  • kollat på ankungar med mollsan

  • sett 2 män vid 2 olika tillfällen som saknat en arm

  • arbetat med en praktikant som hade svettstanken från helvetet

  • förlorat på triss

  • sett en kille med en lepricon tatuerad på armen

peace out, stay black.






där har ni mig, 50 sekunder in i filmen, jag med min ljuvliga självdistans har inga problem med att låta folk se de här. huhuummm.

Inga kommentarer: