onsdag 1 juli 2009

dororororo

Jag skrek en text som jag inte visste vart den kommer ifrån (jag ALTAVISTADE texten och upptäckte att det var den där vidriga björn rosenström, så nu skäms jag..) Jag skrek/sjöng: "jag är så het, så heeet, kan ingen svalka mig? aldrig att jag klarar det här. så heeet så heeet" Innan jag vet ordet av så står jag dyngsur, tyst och lagom chockad i en vattenpöl. Framför mig står chefens fru med ett leende på läpparna och en vattenslang i handen.
annars har det inte hänt så mycket idag.
Sen jag kom hem från jobbet har jag torterat grannarna med den här låten på högsta volym om och om och om och om igen. ååhååh alltså åh jag blir fortfarande helt öm i hela kroppen när jag hör den här versionen!!!!

men nu är klockan 22.00 så nu får det va nog...

Inga kommentarer: