onsdag 19 augusti 2009

grädden på moset

Jag är sjuk. fan vad sjuk jag är!!! Inte nog med att jag är förkyld med världens högsta feber så har jag infektion i alla kroppsdelar man kan. Eller ah, fingrar, ögon och hjärna. Hur mycket blir det kvar av mig när dom plockat bort fingrarna och ögonen? Knäet har jag ju redan accepterat ett det ska bort och hjärnan kommer jag ju inte direkt sakna.. Man kul att jag inte kommer kunna pilla på saker eller se saker.
Nu har jag sovit till och från i 14 timmar, feberyra kan iofs vara ganska intressant men jag mår så dåligt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. När ska jag få min slav som jag önskat av universum?!

När min chef såg mig idag på morgonen sa han "oooooj, hur mår du?" Det här är killen som annars inte bryr sig om man väsande, i smärtor ålar sig fram på golvet och ens kropp är tömd på kött och blod. Så ni kan ju tänka er att jag inte bara är sjuk jag SER sjuk ut också. synd om mig ju.

Hittade en liten grop på min haka som jag aldrig sett innan, så jag kollade igenom massa gamla bilder för att se om den varit där hela tiden utan att jag uppmärksammat den. Jo den har tydligen varit där hela tiden.
Under mitt sökande efter gropen hittade den här bilden. Först blev jag glad, sen blev jag ledsen! Där här är väldens bästa brudar och jag hatar att jag inte får hänga med dem oftare. Och jag hatar ännu mer att jag aldrig kan få ha alla på en gång!! Ge mig lite rättvisa! Något måste styras upp!!!

2 kommentarer:

ida sa...

åhåå det var längesen!!

Tifa DeLeone sa...

Åh nyår som blev katastrof haha <3
Roligt att jag ser ut att va 45 :D:D:D