torsdag 20 augusti 2009

vi fångar var dag som den är

Ja men sådär. Jag misstog mig för enmiljonsexhundratusentrehundrafjortonde gången!! Och jag kan dessvärre inte säga annat än att jag kommer garanterat göra samma misstag om och om och om och om igen. GARANTERAT! Visst älskar man mig?!
Jag har sovit i nästan 2 dygn. Vaknat några gånger, tvingat i mig lite mat, gått på toaletten sen somnat om.
Men nu blev det lite dumt.. Vid 01 inatt vaknade jag och kände att nu, nu har jag sovit klart. Börjar jobba om nån timma och ska jobba till 19 ikväll vilket innebär att det blir världens längsta dag och jag kommer inte orka hitta på något ikväll.
Nu har jag lovat AK alldeles för många gånger att jag ska hänga med till Vrångö på bluesjam, och om jag har förstått rätt är det sista chansen i morgon. 14-20 kommer jag vara där. Vi får la hoppas jag inte lyckas göra henne besviken ännu en gång..

Väckarklockan ringer om en timma. Jag älskar mitt liv!!!!!

Inga kommentarer: