tisdag 6 oktober 2009

ginger

Det är som att verklighetsuppfattningen blir helt skev när man håller sig hemifrån ett tag. Jag tar liksom inte saker på lika stort allvar och ångest över saker som måste göras finns inte just nu. Även om to-do listan är överflödig och utgifter är större än inkomst på mår jag ändå jeekligt bra. knäppt. Ikväll ska jag hem iaf, är fortfarande inte klar med mitt hem och i morgon åker vi till tippen och slänger hälften av allt jag äger.
Kom hem från småland som rödhårig igår. Känns som jag aldrig kommer vänja mig och jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag älskar eller hatar det. hm.




Har precis sett Lars von triers antichrist och jag kan inte minnas senast jag mådde så dåligt av en film, hade ont i hela kroppen när filmen var över. sjuuuukt, känner mig lite smått psykopatisk nu också. för guds skull SE DEN!!!!!

Inga kommentarer: