onsdag 7 oktober 2009

välkommen tillbaka till källaren





Kl 22:00 igår kväll kom jag hem från jobbet (det ska vara tyst 22:00) Men jag satte igång, fixarsmurf som jag är. Oboy, gissa om jag var effektiv. På 5 timmar hade jag fått iorning ALLT! Jag orkar iofs inte berätta vad allt är. men det är mycket. Och inte nog med det så piffade jag även till bänken i hallen som Sara lämnade efter sig, bara det tog 2 timmar.


djungeltema



Jag hade kvar en bit av min älskade tapet från gamla lägenheten. Den åkte upp så nu känns det lite mer som hemma.


jag unna mig ett koskinn 3 år försent








Idag var vi på tippen och slängde, jag fick panik och började plocka på mig en massa saker jag ville behålla, Sara var på plats så det enda jag fick med mig hem igen var en bok (som följde med till tippen av misstag) Sara sa att jag var dukig! Så, nu tycker jag att jag förtjänar en öl på andra lång.

,

Inga kommentarer: