torsdag 29 oktober 2009

timetraveling

Jag har upptäckt Devendra Banhart och jag har gått igenom en del faser gällande om jag gillar eller ogillar. En ganska osmaklig snubbe att gilla faktiskt, så jag bestämmer mig för att ogilla. Jag är i vilket fall förälskad i "little boys" (den enda videon som finns på youtube är ju då ihoptrixad av nån drömmande jag-gillar-pojkar-tjej som inte har mycket till liv.. fniss) enjoy:


Istället för att få saker gjorda idag så har jag kollat igenom en massa gamla filmer. Den här är ifrån förra årets julfest hos Mollsan, där jag var den enda under 50. Jag hade glömt stänga av kameran och här gott folk har ni ljudbevis på att jag bjuder Janne Schaffer på glögg. hm. det finns ju inget kulturhus i vetlanda?

1 kommentar:

Felicia sa...

Devendra Banhart - Little Yellow Spinder är fantastiskt bra också.