tisdag 3 november 2009

Mr Pumpkin

Jag fick ett nytt husdjur förra veckan, Mr Pumpkin. Jag måste dessvärre göra mig av med honom ASAP! Det är nämligen så att Mr Pumkin är en råtta, och som vi alla vet så anses råttor vara skadedjur! inte nog med det så förökar de sig snabbare än bananflugor och att ha 2000 råttor som ränner omkring här nere (och som med all sannolikhet, förr eller senare skulle gnaga sig in till mig) känns ju inte sådär jätte glamoröst. Mr pumpkin har gnagt sönder allt halloweenpynt jag pyntat trapphuset med, han har haft sönder en vas, gnagt på tvättstugedörren samt bajsat på mitt fårskinn. Så kul var det att gör fint i trapphuset! Tack Mr Pumpkin, TACK!!! Vi hälsar på varandra när vi ses, han är inte blyg av sig om man säger så, vilket gör att det tar emot en aning att slänga ut honom.

Inga kommentarer: