tisdag 8 december 2009

åren går

ibland inser man att det är inte ok att gå runt utan ögonbryn, rödflammig hy och dreads. Jag har ju ingen annan än mig själv att göra mig snygg för och jag måste tragiskt nog erkänna att jag börjar bry mig mindre och mindre om hur jag ser ut. Så vissa nätter, i min ensamhet så sminkar jag mig... jättemycket. Då tycker jag att jag själv är så förbannat snygg och så frågar jag mig själv: -Varför har jag inte fler beundrare? (Svaret är: läs första meningen)

efter att ha slått näven i bordet: INGA MER CIGARETTER så sitter jag här och rotar rökbara fimpar i mitt askfat. Fimparna gör mig spyfärdig, dom smakar mer skit än vad dom luktar men är ack så tillfredsställande.. I morgon åker plåstret på! Jag blir förbannad när jag ser folk som röker, vad tänker dom med liksom? HALLÅ, NI FÖRSTÖR ER SJÄLVA! jag? alltså JAG är ett undantag, jag fattar bättre, jag är bara lite lat..

Inga kommentarer: