tisdag 8 december 2009

projekt: källare

Det är så jekla häftigt att vara tjej alltså. Jag börjar dagen med känslan av att allt motarbetar mig, det blir inte bättre av att jag måste ta skit från en skelögd gangster som lipar över fotboll och hotar med att han ska berätta för ALLA vilket skitställe jag arbetar på. "buhu, jag får inte se den matchen jag vill se, jag har åkt äääända hemifrån och buuhuu nu får jag inte seeee, jag ska berätta för ALLA mina två polare, så det så! jag ska säga till dom att aldrig gå hit mer! nu sparkar jag ner en barstol på vägen ut! aaargh, rätt åt barstolen" *tuff*
Nu har det gått två timmar sen jag kom hem från jobbet och helt plötsligt är jag glad, alltså vi snackar livsglädje! Jag har skrivit lista! En lista på allt som jag ska tag i här hemma. Det enda som saknas är ju pengar och tid då va. Egentligen har jag tid men det gäller ju att lägga tiden på rätt saker. Lägger jag min tid på rätt saker så gör jag inte av med onödigt mycket pengar heller. Två av 35 punkter klarade jag av ikväll: Jag har sorterat mina skivor i bokstavsordning samt satt upp en gardin.
Jag börjar med vilka punkter jag vill
Två veckors disk kan vänta lite till

Så vill jag bjuda på en SJUKT bra scen ur david lynchs inland empire, "my friend niko" ^^ han lämnar ingen på det klara

Inga kommentarer: