måndag 28 december 2009

sagan om mitt pinkiefinger

Jag borde ju passa på att klaga satan nu när det bara är 3 dagar kvar till det nya livet börjar. HERE WE GO: Mitt största bekymmer just nu är mitt lillfinger! Det kanske låter aningen komiskt: LILLfinger = STORT problem.. ha ha .
Det började med att jag grät blod då jag var säker på att det var brutet. Någon timma senare kom vi fram till att det bara var stukat (jävligt stukat) Coolt med ett stukat finger tänkte jag, det kan man ju leva med i några dagar liksom. Hej det har gått över en vecka! Fingertoppen pekar mot ringfingret och den översta delen av fingret går fortfarande inte att böja. Ikväll fick jag höra att jag skulle dra fingret till rätta annars kommer det alltid att peka snett. jaaahaaa, men med tanke på att jag inte ens kan nudda fingret så låter väll det som en alldeles utmärkt idé eller hur? Efter ett ordentligt övervägande skulle jag ge det ett försök, man vill ju inte vara deformerad resten av livet. jag drog lite lamt i fingret i några sekunder vilket resulterade i två liter tårar!!! Det är så obeskrivligt frustrerande och det gör så förbannat ont så jag tror tamejfan det skulle vara lindrigare att hugga av fanskapet.

Inga kommentarer: