tisdag 29 december 2009

2 dagar kvar

Det här var den sista bilden som togs med min kamera. Visst är det en charmig pose?!
Jag gick tillbaka och läste vad jag hade skrivit vid förra årsskiftet. och så minns jag alla löften jag gav till mig själv för ett år sedan. JA! men det är ju precis samma löften som jag ger mig själv i år. Jag har verkligen misslyckats med ALLT! Jag har rökt, jag har supit mig redlös, jag har vräkt i mig pizza, jag har inte motionerat, jag har inte sparat pengar och framför allt har jag valt att umgås med personer som bidragit till allt som inte liknar BRA SJÄLVKÄNSLA Jag har helt enkelt inte brytt mig ett skit om vad som är bra för mig.
Man kan tycka att jag borde acceptera att jag är en person med dominerande dåliga egenskaper: lat, oseriös, bitter, slösaktig, gnällig, ohälsosam, jag kan inte sluta röka och jag har gener som sällan tillåter en lyckad afton på krogen. MEN ICKE! Nästa år:
  • rökfri
  • måttligt alkoholintag
  • budget
  • hålla ordning hemma
  • gymkort
  • rutiner
  • riktig mat

Sen tänkte jag se till att må jävligt bra också :)

1 kommentar:

Alexandra sa...

:P Hahaha,, vem fan lyckas med såna dunder-nyårslöften då xD Du får ju välja 1 av dem :P