tisdag 9 februari 2010

rock off


Till mina fans, jag vet att ni finns där men inte vågar träda fram. Det går ju inte kopiera orginalet men det går att ta sig en bra bit på vägen:


  • Utseende - Alla har ju dessvärre inte haft turen att födas med ett tilltalande yttre: köp ett!! kanebo, silverschampoo, löshår. Det gör inget om du sover med smink. Borsta tänderna HÖGST en gång om dagen för att få den här cremegula nyansen som jag har. fint ju.

  • Hälsa - För att åldras i förtid så som jag gjort: sov på dagen, arbeta på natten (har du inte tillgång till ett nattarbete - sov så lite du kan), rök ett paket om dagen och pimpla vin så fort det ges tillfälle, träning? NEJ, inte under några som hellst omständigheter, en bra hållning är inte att tänka på, en pizza om dagen (är du fattig som jag är för tillfället så ät inte)

  • Kläder - Ja till ALLT i jeansväg: västar, jackor, skjortor. Skinnjacka!! Hur kallt det än är ute så är en ordentlig vinterjacka aldrig okej såvida den inte är grön. Alla plagg med pinup-tryck, svalor, stjärnor, lucky 13 (ja ni fattar grejen) är USCH-FY-FAN-HELLRE-DÖR-JAG! och som jag förklarade för Mikkey Dee förra helgen: "Det är FAN inte okej med Ed Hardy! Besviken är jag, BESVIKEN! "

  • Musik - Listan till höger bör uppskattas --->

  • Umgängeskrets - Måste du bestämt ha en så ska den vara snygg, jag har inga vänner som är oattraktiva, är dom mindre snygga så har jag inte valt dem själv, oftast är det då vänner till vänner som jag måste släppa in för att undvika osämja. Man blir som man umgås, skulle jag börja umgås med folk som inte förstår vad som är top notch så finns ju chansen att jag själv blir blind.

  • Attityd och Beteende - Undvik allt vad PK är! Det är jätteokej att tycka att bögar är gay och att flator borde hålla trimmern borta från huvudet och istället använda sig av en rakhyvel där generande hårväxt gror. Själv har jag inte rakat benen på över en vecka men det hör inte hit. Att spotta och svära är coolt som fan!

  • Pök - Var för kräsen för ditt eget bästa. Det är okej att bli kär i allt och alla så länge du i slutändan inser att du är för bra för dom. Har du "turen" att hitta någon som du tycker är värdig så ska du ha klart för dig att ditt hjärta kommer bli krossat! som sagt: För kräsen för ditt eget bästa! Dom som enligt dig ÄR värdiga är egentligen för bra för dig. Du kommer dö ensam! Fast vi kallar det motsatta könet för "pök" så för allt i världen: Ligg inte med folk som du inte dejtar, det är onödigt och äckligt!

  • Boende/Inredning - Undvik inte en hög hyra, hög hyra innebär oftas kvalité. Fast i mitt fall innebär det girig hyresvärd. En stor tv är en självklarhet, även om du inte har några tv-kanaler. Investera i snygga möbler som du gömmer under kläder, post, disk. ordning är för idioter. Smuts däremot bör undvikas.

  • Uteliv - Om jag fick välja så skulle jag ha ett mer aktivt uteliv, men jobbar man på krogen så får man nöja sig med öl på andra lång på vardagarna eller en sen afterwork på helgerna. Det är coolt att gå emot sina principer och besöka houseklubbar som peacock efter jobbet, eller luckan på park lane en söndag. Men i slutändan: Det enda som slår ett sunkigt ölhak är ett irländskt sunkigt ölhak

Ja men sådär, och med detta välkomnar jag er till min glamorösa värld! ENJOY!!!

Inga kommentarer: