onsdag 10 februari 2010

satisfaction

hej bloggen! jag har börjat snusa igen.. JAAA MEN VA FAN SKA JAG GÖRA DÅ!?! Hur lätt är det när jag aldrig är tillfredsställd?! Tidigare idag sprang jag till affären för att jag var i akut behov av choklad. Chokladkakan var slut innan jag kom fram till min ytterdörr. tragiskt. Jag måste må riktigt bra för att kunna sluta röka, just nu hittar jag alldeles för många anledningar till att tycka synd om mig själv och i och med detta tycker jag såklart att jag är värd en cigarett, eller ah varför inte ett helt paket. Nu är iaf rökfri dag ett snart avklarad.
Idag har jag lyssnat på moby, dansat och städat samtidigt. Jag har ätit hemmalagad mat också: rester från igår. Jag har aldrig sparat mat till dagen efter. Det funkade att äta och det kostade ingenting. Jag lär mig sakta med säkert att bli ekonomisk: jag har inte rört en krona från mitt sparkonto (sparkontot är en liten låda med drickspengar) Varför är det ingen som klappar mig på axeln och säger att jag är duktig!? Jag tror inte ni förstår hur mycket jag anstränger mig liksom!

1 kommentar:

Ann O. Nyman sa...

Du är apduktig och bloggar dessutom bättre än nånsin tidigare.