onsdag 19 maj 2010

back on track

Jag vill bara lägga mig ner på marken och skrika och gråta! Så som jag gjorde när jag var liten och inte fick bestämma vad som skulle ligga i kundvagnen när vi var och handlade.
Mobilen har vibrerat hela morgonen, den har liksom skrikit "MÅSTEN MÅSTEN MÅÅÅÅÅSTEN!!!" Jag hatar den. Min brevlåda har även den skrikit "MÅSTEN!!" Jag hatar den också! Jag hatar mitt huvud och jag hatar min kropp! Kan man inte bara få låsa in sig en vecka och ägna all tid åt att enbart tycka-synd-om alternativt hata sig själv lite? Och NEJ det är inte den tiden på månaden då jag har rätt att skylla på mina hormoner.

Priset i fulast-tävlingen skulle kunna vara att tvingas bära glasögon resten av livet. Det är en lögn att glasögon får folk att se smartare ut.

3 kommentarer:

alexandra sa...

Vissa funkar det på faktiskt ;) :P hahha

felicia sa...

jag tycker att du är sjukt lik monster!

Cissi sa...

tack felicia!!! <3 <3