onsdag 19 maj 2010

dålig dag blev bra dag

Min sanna vän Felicia (tydligen min enda vän som är tillräckligt smart) gjorde mig sällskap till Liseberg för att se en av mina bättre människor, Freddie Wadling uppträda. Mer vänner som Felicia tack! Kan någon för övrigt förklara min oförklarliga kärlek till nersupna gamla musiker?! Jag måste ju om 30 år leva i ett lyckligt äktenskap med en sådan:

Vad vore Liseberg utan sockervadd och rättvisande spegel?
Efter Liseberg svängde vi förbi Incontro och beställde "något-som-typ-smakar-appletini-fast-longdrink" Då fick vi de här helt jättegoda drinkarna:
Vidare till pustervik där en liten arbetande kille vid inträdet säger "känner dom" och vi fick gå in UTAN att visa legitimation ba wöööuöööööu, hur coola är inte vi medelålders damer EGENTLIGEN?!?!?! (8år försent) När vi svept vårt vin och loggat ut passade Linus (som skulle göra oss sällskap på Freddie) på att dyka upp. "hejLinushejdå"

Inga kommentarer: