torsdag 27 maj 2010

en vecka

Jag sammanfattar de senaste dagarna med bilder:
Jag tappade min mobil i golvet när jag var på banken, den överlevde inte. Jag sket i bankärendet, pengar och mat. Sprang raka vägen hem och grät!!! Det hela slutade lyckligt, jag äger numera en jättegrön telefon!
En kväll plockade jag blommor på väg hem från jobbet. I torsdags ramlade en skylt ner på mig och högg mig i bröstet. Jag tappade andan och i några sekunder trodde jag att jag skulle bli känd som tjejen-som-fick-en-skylt-i-bröstet-och-stendog. Fick ett fult märke, men jag lever.

7 timmars trädgårdsarbete, 2 vändor till affären för att köpa jord och blommor, rivsår, smutsiga fingrar och solbrända axlar. Men så här fint blev det. Glömde ta en "förebild" men jag lovar, vi snackar överflöd av ogräs
På andra plats i min favorit-man-lista har vi Linus Vi begav oss till Sticky för att fira Strandvägens skivsläpp.

Johan Johansson gillade mig, vi liksom boundade han och jag. Så mycket så jag funderar på att adda honom på facebook faktiskt.
hejdå

Inga kommentarer: