tisdag 4 maj 2010

godmorgon 10.36

Lapade utan problem i mig 3 timmars sömn inatt / i morse. Duktigt ju. Vid ca 04.30 gick jag och la mig för att ägna 1,5 timma åt att tänka, önska, sakna, gråtagråtagråta och krama kudden.
Ca 06.00 tröttnade jag och förflyttade mig till datorn där jag under 30 intensiva minuter skrev ner allt jag känner, för att sedan radera text och ge sömn ett nytt försök, den här gången han jag inte ens tänka ordet sova, jag stendog.
09.39 vakade jag av ett sms där Ida ville berätta att min tandblekning som hon handlat till mig i usa kostade 200:- lite för billigt för något som skulle va olagligt i Sverige känner jag, men jag litar på Ida.
Nu: träna, luncha med Tarzan, sedan ett par timmars arbete. Jag frågade Cloen om hon ville hänga med till gymmet, men den tjejen sitter just nu och låtsas att hon inte sett mitt sms.

Inga kommentarer: