måndag 3 maj 2010

guldöverdos

Alltså så här är det, jag har de senaste veckorna utvecklat en oförklarlig kärlek till guldpaljetter!!! Believe it!!! Vi har ett par trosor på kondomeriet som jag är helt tokförälskad i. Jag har en snuskigt snygg bild i huvudet där dessa trosor bärs av en råhet/sunkig/smutsig brud!! Det finns liksom inte att jag själv skulle ha på mig dom, men det betyder ju inte att jag inte tänker köpa dom... i present... till mig själv.

Tro nu inte att jag tänker nöja mig med ett par trosor i guld.. Jag satsar på ett helt hem i guld!!! Om min man nu av någon skrämmande anledning inte skulle lyckas bli snuskigt rik så får jag i värsta fall köpa några hundra sprayflaskor med guldfärg och fixa steken själv. Jag har just avslutat en timmas guld-inrednings-onani:






Sen slänger vi på en matchande misse vid namn Goldie också:


Åhhhhååå, fa an vad bra det blev. GodNatt!

Inga kommentarer: