onsdag 30 december 2009

1 dag kvar


Det första jag ska göra när jag kommer hem från stockholm är att tvätta!! Önskar jag kunde säga att "jag insåg precis att jag inte har några rena kläder, touché" Men sanningen är den att jag har under flera veckor bokat tvättid efter tvättid efter tvättid som jag sedan glömt bort, inte hunnit med eller helt enkelt bara skitit i. Jag har ingenting att skylla på, och eftersom det är nyår så duger det inte att packa med reservunderkläderna som jag sparat till dagar som de här. jag får helt enkelt ta en runda på nordstan innan tåget går. Nyårsklänning vill jag inte ens tänka på.. hej-idas-garderob-eeeeue-eeeeuue-jag-tar-den! skor? Ida? Jag insåg när jag gjorde min packlista att jag, förutom det jag har på mig, kommer åka hemifrån med mobilladdare, plånbok, tågbiljetter och smink. thats it.

här snackar vi nyårsafton 2005

alltså det känns som.. inte igår men ett år sen.

1 kommentar:

ida sa...

men den där nyårsaftonen var jag också med ju! cloen har min spira på sig eeeew eeeeew!